جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

آموزش طراحی سایت با وردپرس در 2 ساعت

این وبلاگ شخصی اس نادر است که در آن برترین مطالب شخصی را قرار خواهم داد

آموزش طراحی سایت با وردپرس در 2 ساعت

۲۹۹ بازديد

قبل از اینکه بخواییم بحث آموزش طراحی سایت با وردپرس رو شروع کنیم بهتره یکمی مقدمه بگیم!

آموزش طراحی سایت با وردپرس
آموزش طراحی سایت با وردپرس

افراد زیادی در سراسر جهان وجود دارند که روزانه به ایده های جذاب و کاربردی فکر می‌کنند و برای ارائه این ایده ها به جهانیان از وسیله ایی به نام اینترنت استفاده می‌کنند. اینترنت باعث شد تا آن این افراد بتوانند به راحتی با اشخاص مورد نظر خود ارتباط برقرار کنند و محصول و یا ایده خود را به آن شخص معرفی کنند. برای برقرای این ارتباط تنها داشتن ایده عالی و اینترنت کافی نبود بلکه آن ها به وسیله ایی به نام وبسایت نیاز داشتند تا بتوانند این ارتباط را با شخص مورد نظر خود را از طریق اینترنت برقرار کنند.

از گذشته تا کنون افراد زیادی برای به حقیقت پیوستن ایده خود و ارتباط گرفتن با شخص مورد نظر خود وبسایتی را طراحی کردند تا این ارتباط را به واقعیت تبدیل کنند. این افراد یا خود طراحی وب بلد بودند یا سرمایه ایی در اختیار داشتند و با یک طراح وب همکاری کرده اند تا برایشان وبسایتی را طراحی کند تا بتوانند به راحتی با اشخاص مورد نظر خود ارتباط برقرار کنند.

تاریخچه وردپرس

وردپرس به وسیله میشل والدریگی که یک برنامه نویسی فرانسوی است در سال دو هزار و یک به کمک زبان برنامه نویسی پی اج پی به عنوان یک پلتفرم وبلاگ نویسی ساخته شده است. تنها دوسال طول نکشید تا دو برنامه نویس با نام های مت مالنوگ و مایک لیتل طرح توسعه آن را به دست گرفتند و به توسعه آن پرداختند.

پس از این اتفاق از ورژن جدید وردپرس رو نمایی شد و طولی نکشید که وردپرس به سادگی مورد استاده بسیاری از افراد قرار گرفت، هر سال ورژن های جدیدی برای وردپرس به بازار می‌آید که این اتفاق خبر موفقیت و پر طرفداری وردپرس را به استفاده کنندگان این سرویس می‌دهد. امروزه طراحان وبسایت که از وردپرس استفاده می‌کنند به راحتی می‌تواند با منابعی که در اختیار دارند در سه سوت وبسایت را طراحی کنند.

چرا آموزش طراحی سایت با وردپرس؟ اصلا چرا آموزش وردپرس؟

افراد زیادی هستند که ایده های بسیار عالی ایی دارند ولی نه دانش کافی برای طراحی وبسایت را دارند و نه سرمایه لازم را برای استخدام و سفارش یک طراحی وبسایت دارند. این افراد اگر بخواهند طراحی وب سایت را یاد بگیرند باید زمان طولانی را صرف آموختن دانش کد زنی و همچنین دانش طراحی بصری وبسایت کنند که ممکن است در وسطای آموزش طراحی سایت خسته شوند و همه چیز را کنار بگذارند. پس بنابرین بهترین راه یادگیری آموزش وردپرس است.

اما یکی از روش های ساده ساختن یک وبسایت، یادگیری ساخت وبسایت توسط آموزش طراحی سایت با وردپرس است. وردپرس یک سرویس رایگان برای ساخت وبسایت است که دارای افزونه های بسیاری برای استفاده است و بیش از سی درصد وبسایت های جهان توسط وردپرس ساخته شده است.

برخی از وبسایت های خارجی طراحی شده با وردپرس:

  • اتاق خبر فیسبوک
  • سایت پلی استیشن
  • شرکت مرسدس بنز
  • سایت جی زی
  • سایت رسمی کشور سوئد
  • نیویورک تایمز
  • شرکت سرمایه گزاری گوگل
  • وبلاگ ناسا
  • سایت سی پنل
  • وبلاگ شرکت موزیلا
  • سونی موزیک
  • سایت بی‌بی‌سی آمریکا
  • بخش بلاگ یاهو
  • و صد ها سایت معروف دیگر...

وردپرس متن باز است

افرادی که به استفاده از آموزش های طراحی سایت با وردپرس می‌پردازند به این موضوع بر می‌خورند که وردپرس یک پلتفرم متن باز است، وردپرس از پایه با زبان کد نویسی پی اچ پی نوشته شده است.

اما شما برای طراحی سایت نیازی نیست که زبان برنامه نویسی را از صفر تا صد از بر باشید بلکه تنها با استفاده از آموزش طراحی سایت با وردپرس پی خواهید برد که متن باز بودن وردپرس کمک بسیاری به طراحان وبسایت ها کرده است و به همین خاطر طراحان قادر خواهد بود که بدون نیاز به دانش کد نویسی وبسایت خود را هر طور که دوست دارند بنا کنند چرا که طراحان دیگر آن کد ها را نوشته اند و در اختیار شما قرار داده اند.

البته اگر شما به آموزش طراحی وبسایت با وردپرس توجه کرده باشید خواهید دریافت که همین امر یعنی متن باز بودن وردپرس ممکن است که امنیت وبسایت شما را به خطر بیندازد ولی لازم به ذکر است که در آموزش طراحی سایت با وردپرس به شما روش های ارتقا امنیت وردپرس آموخته خواهد شد.

خلاقیت شما با وردپرس بیشتر می‌شود

شما با استفاده از آموزش طراحی سایت با وردپرس به راحتی به تنوع بیش از حد قالب های وردپرس پی می‌برید و به راحتی قادر خواهید بود تا با به دقت به آموزش طراحی سایت با وردپرس خلاقیت خود را به راحتی چاشنی طراحی وبسایتتان کنید چرا که چیزی که وبسایت شما را با باقی وبسایت های طراحی شده با وردپرس متفاوت می‌سازد قدرت خلاقیت شماست که در طراحی وبسایت خود، خود را به زیبایی به تماشا میگذارد و باعث می‌شود تا به راحتی بتوانید نسبت با بقیه وبسایت های طراحی شده با وردپرس برتری یابید.

همچنین شما با استفاده از آموزش طراحی سایت با وردپرس به گزینه های بسیاری برای طراحی وبسایت خود برخورد می‌کنید که به آسانی شما را سرگرم خود می‌کنند و می‌توانند شما را خیلی ساده در یادگیری آموزش های طراحی سایت با وردرپس کمک کنند.

وردپرس بهترین انتخاب برای طراحان وب

همانطور که تا الان گفتیم استفاده از این پلتفرم بسیار ساده است و همین سادگی باعث شده است تا در سر تا سر جهان طرفداران زیادی داشته باشد به همین دلیل است که وردپرس در بسیاری از کشور ها نمایندگی رسمی خود را دارد این امر به توسعه دهندکان این امکان را می‌دهد تا به دور از نگرانی از تحریم ها و مشکلات مالی به راحتی وبسایت خود را طراحی کنند و از این کار لذت ببرند.

وردپرس با برپا کردن نمایندگی خود در ایران استفاده از این پلتفرم را برای تمام ایرانی ها رایگان ساخت و شما با استفاده از آموزش طراحی سایت با وردپرس که کاملا راحت و کاربردی هست روش استفاده از این پلتفرم عالی را بیاموزید و به وسیله وبسایتی که ساختید با دیگران ارتباط برقرار کنید.

و اما مهم ترین خاصیت استفاده از پلتفرم وردپرس این است که این پلتفرم، پلتفرمی عالی برای تازه کاران دنیای طراحی وب است کسانی که بدون داشتن دانش فنی با په این عرصه گذاشته اند با یادگرفتن طراحی سایت با وردپرس دیگر سردرگم نخواهند بود چرا که آموزش های فارسی موجود طراحی سایت با وردپرس به راحتی قادر خواهند بود تا با این پلتفرم کار کنند و نتیحه کار خود را ببینند و از آن لذت ببرند.

آموزش طراحی سایت با وردپرس در 3 قدم!

  1. هاست و دامنه را خرید کنید
  2. وردپرس را روی آن نصب کنید
  3. تنظیمات سایت خود را انجام دهید

بله دقیقا این همان فرایند معروف نصب 5 دقیقه ای وردپرس است! بی شک برای همین است که وردپرس به سادگی و قدرتمند بودن معروف است که بدون نیاز به کدنویسی می توانید سئو وردپرس را هم به بالاترین حد ممکن برسانید.
https://www.tarafdari.com/user/591606

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.