پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

چطوری قدم رو افزایش بدم؟ تجربیات من در افزایش قد

این وبلاگ شخصی اس نادر است که در آن برترین مطالب شخصی را قرار خواهم داد

چطوری قدم رو افزایش بدم؟ تجربیات من در افزایش قد

۳۱۲ بازديد
خب در اینجا میخوام راجب اینکه چطوری قد خودمون رو افزایش بدیم حرف بزنم و تجربیات خودم رو راجب افزایش قد بیان کنم و امیدوارم این مطالب بدرد شما دوستان عزیز بخوره و بتونید با اون شاهد رشد قد خود باشید.

ورزش بهترین راه افزایش قد

ورزش یکی از عناصر مهم و تاثیرگذار در رشد و در نتیجه افزایش قد نوجوانان به حساب می‌آید. دانشمندان اثبات کردند که با انجام ورزش های منظم شما قادر خواهید بود تا قد خود را افزایش دهید و به همین دلیل است که در تمامی آموزشگاه ها دانش آموزان به ورزش تشویق می‌شوند.

ورزش کردن به صورت منظم بدن شما را برای رشد آماده می‌کند و در این حالت بدن شما همیشه فعال می‌باشد و همواره در حال جذب انرژی و مواد مغذی می‌باشد و این امر باعث پیشرفت در رشد شما می‌باشد و در نتیجه باعث افزایش قد شما می‌شود. برای بلند تر شدن قد شما نیز تمرینات خاصی وجود دارند
ادامه این مطلب

افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک چیست؟

دکتر فلیپ میلر محقق سلامت،متخصص درمانهای طبیعی و فوق تخصص جراحی مغز و اعصاب روشی رو ابداع کرده که بدون دارو و جراحی افزایش قد در هر سنینی امکان پذیر شده.

چه چیزی باعث شد دکتر فلیپ میلر دست به این ابداع بزنه؟

دکتر فلیپ میگه روزی متوجه افسردگی و ناراحتی دخترم شدم که اون زمان ۲۵ سال سن داشت و به تازگی با یکی از همکلاسی های دانشکده محل تحصیلش نامزد کرده بود. اون روز به عنوان یک پدر احساس مسؤولیت کردم و با دخترم حرف زدم تا دلیل ناراحتیشو بفهمم. دخترم جواب درستی به من نمیداد تا اینکه بغض دخترم شکست و در حالی که گریه میکرد گفت:پدر ، الکس بخاطر کوتاهی قد منو تحقیر می کنه و نامزدیش رو با من بهم زده
https://virgool.io/@ned/grow-taller-dynamics-ktloefvsyxn9

رشدینو

برای اینکه دوباره رشدینو داشته باشید علاوه بر نکات ورزشی و برنامه غذایی و... باید حتما این موارد زیر رو داشته باشید مگرنه نتجه مطلوبی نمیگرید یا متاسفانه ممکنه اصلا نتیجه نگیرید!
نکات مورد نیاز شما این ها هستن:

  • نظم داشتن در اجرای برنامه
  • ایمان 100 درصد داشتن به بلند قد شدنتون

خب نمیخوام وقت شمارو به قدرت مغز و ضمیر ناخودآگاه بگیرم ولی اینو بدونید به شدت تاثیر گذاره اگر 100 درصد باور داشته باشید که توی کارتون موفق میشید و میتونید بلند قد بشید.

پس مهم ترین قدم رشدینو داشتن ایمان صد در صده.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.