جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

بهترین شیوه افزایش فالوور اینستاگرام

این وبلاگ شخصی اس نادر است که در آن برترین مطالب شخصی را قرار خواهم داد

بهترین شیوه افزایش فالوور اینستاگرام

۲۵۱ بازديد

این روز ها همه می دانند افزایش فالوور اینستاگرام یعنی افزایش فروش, یعنی افزایش درآمد و اعتبار شما و کسب و کارتان. پس حتما باید فالوور های خود را جدی بگیرید.

پیشنهاد ما این است اگر زیر هزار فالوور دارید, حتما اقدام به خریدن فالوور فیک کنید زیرا تا وقتی که بالای هزار فالوور نداشته باشید هر شخصی پیج شما را ببیند با خود گمان می کنید کسب و کارتان یا خودتان شخص مهمی نیستید و شما را دنبال نمی کند.

برای همین حتما برای شروع بین هزار تا 5 هزار ممبر فیک بخرید.

خب بعد از آن چه کنیم؟

الان دیگر خرید فالوور واقعی برای اکثر کسب و کار ها جواب نمی دهد! زیرا بازدهی واقعا پایین است. فرض کنید شما یک پیج اینستاگرامی فروش لوازم آرایشی برای خانم ها دارید و متاسفانه وقتی هزار فالوور واقعی بخرید, بیش از 40 درصد آنان خانم نمی باشند و بین 10 تا 1 درصد فالوور های خریداری شده در پیج شما می مانند و شما را لایک می کنند و تعداد خریدار های شما زیر یک درصد می شود!
منبع

کاربرد هشتگ چیست ؟

بنابرین کاربرد هشتگ این است که با آن می توانید پست ها را دسته بندی کنید یا پست های دسته بندی شده را ببینید. مثلا بروید در قسمت هشتگ اینستاگرام سرچ کنید “طبیعت” , سپس اینستاگرام تمام پست هایی که راجب طبیعت می باشد و از هشتگ طبیعت در آنها استفاده شده را برای شما بالا می آورد که البته همه شبکه های اجتماعی (حتی اینستاگرام) در این بخش دقیق نیستند و ممکن است شما هشتگ طبیعت را سرچ کنید اما ناگهان با عکس حمید معصومی نژاد از رم مواجه شوید

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.